tisdag 1 juni 2010

Det var ett tag sen...

Ja, inläggen kommer mer sällan. Tiden bara rusar iväg.
Annie växer så det knakar.... går det i det här tempot så får hon använda mina kläder om ett år . Det har kommit en tand också... på fel ställe....hmmm. Svårt att förklara men den har kommit ut mellan tandraden och läppen. Pratade med sköterskan på bvc och hon sa att det bara var att vänta och se var den tar vägen. Känner mig inte så nervös över detta, den hittar nog rätt så småningom.
...och så var det Alva.... vi var på 4årskontroll och det visade sig att hon har sämre syn på vänster öga. Nu har vi fått remiss så att de ska kolla upp det lite närmare.

Älskar att fota Alva och Annie, men jag kan samtidigt vara ledsen för att jag aldrig kommer att få ett samlat kort på mina tre barn.



Åhh... vad jag kan sakna vår Erik

kram på er!!

1 kommentar:

  1. Hej Agneta!

    Älskar att läsa din blogg och bli uppdaterad på ditt liv! Underbart fina barn har du och ängeln erik är så vacker!

    Kram Nettan

    SvaraRadera