söndag 6 juni 2010

Lite att skratta åt

Nr 1: Tony har satt upp "airbag" på väggen i garaget. Han tycker att jag har kört in i väggen alldeles för många gånger nu...*ler*



Nr 2: Tony har målat vår trappa en gång. Jag tänkte överraska honom med att måla omgång två. När Tony var på fotbollsmatch tänkte jag passa på. Fram med burken med färg och börja måla... hmm... när jag hade satt ner penseln och tagit ett penseldrag får jag se att det inte alls är samma färg som tidigare!!! Det var ganska stor färgskillnad också...hmm... ja, ja tänker jag...jag måste ju fortsätta. När jag har målat ett (av två) trappsteg tar färgen slut!! Nu har vi ett vitt steg och ett grått steg.....



Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Stackars Tony... han får stå ut med det mesta *ler*

    Hoppas allt är bra! Vi var lediga i torsdags och fredags, skulle åka upp till Stockholm på torsdagen eftersom Andreas skulle på AC/DC konserten. Vi åkte iväg och när vi hade kört ungefär en halvtimme så kräks Alicia... tre gånger i följd! Så det blev att stanna bilen, ut med dotter och bilbarnsstol som var helt nerspydda... men inte en droppe i bilen, snacka om tur. Efter att vi fått bort det värsta från bilbarnsstolen och bytt kläder på Alicia var det bara att åka hem igen. Jag och Alicia fick snällt stanna hemma eftersom vi inte visste riktigt vad som var med henne. Andreas lyckades få tag på en annan kille som skulle upp till Stockholm och samåkte med honom. Lite surt vart det allt, hade sett fram emot att åka till Morgan och Anna. Men samtidigt var det ganska skönt att bara vara hemma å njuta av sol och värme! Som tur var det ingen fara med Alicia, gått med en förkylning och mycket slem så det var därför hon kräktes. Man får lära sig att det är inte alltid blir som planerat när man har barn!

    Nu ska jag fixa välling till Alicia. Ha det så bra!

    Kram,
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hi Hi Hi Hi!!!!!!
    Smart lösning där av Tony:-)

    Kram

    SvaraRadera